اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

قطعا هر فردی که قصد مهاجرت یا اقامت موقت در یک کشور خارجی را دارد با توجه به دلیل اقامتش باید مراحلی مانند گرفتن ویزا، آموزش زبان کشور مقصد و غیره را طی کند. ویزای دانشجویی از جمله مدارک رسمی به‌شمار می‌آید که توسط دانشگاه مربوطه صادر شده و به دانشجو این امکان را می‌دهد که در کشور مقصد تا پایان دوره تحصیلی اقامت کند. در این مقاله ما قصد داریم شما را با یک موسسه عالی جهت اخذ ویزا و آموزش زبان ترکی آشنا کرده و مزایای مهاجرت تحصیلی را برای شما شرح دهیم.

اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

 

اقامت تحصیلی چیست؟

اقامت تحصیلی در واقع گامی بزرگ و مهم در راه حقیقت بخشیدن به رویاهای ادامه تحصیل در خارج از کشور می‌باشد. اخذ اقامت تحصیلی به سپری کردن مراحلی چون ثبت‌نام در دانشگاه مورد نظر، تهیه مدارک مورد نیاز و همچنین تکمیل کردن فرم‌های مربوطه نیازمند است. برای دریافت کردن اقامت باید به مواردی مانند شرایط تامین مالی و هزينه  خود توجه ویژه کنید. در همین راستا شما می‌توانید با مراجعه به مراکز و موسسات معتبر، تمامی مراحل اخذ اقامت تحصیلی را با راهنمایی‌های متخصصینی که در آنجا حضور دارند دریافت کرده و آنها را در پیشرفت هدف خود به‌کار بگیرید.

اخذ پذیرش تحصیلی رایگان و اخذ بورسیه تحصیلی در ترکیه

موسسه آوا مهد تدبیر با تکیه بر تجارب ۱۸ ساله خود و همچنین همکاران کارآزموده و ارتباط با بیش از ۱۰۰ دانشگاه  خصوصی و دولتی ترکیه، خدمات ویژه‌ای به متقاضیان ارائه می‌دهد. در حال حاضر این موسسه توانسته برگ زرینی دیگر به افتخارات خود اضافه کند. این موسسه مفتخر است به عنوان اولین موسسه دارای مجوز اعزام دانشجو، که خدمات پذیرش رایگان را به متقاضیان ارائه می‌دهد، فعالیت کند.

مهم‌ترین شرایط اخذ اقامت تحصیلی

 

 اخذ اقامت تحصیلی دارای شرایط بسیار مهمی است که مهاجرین باید آن‌ها را رعایت کنند. شرط اول برای تحصیل در خارج ، پذیرفته شدن توسط یک موسسه معتبر در کشور مقصد محسوب می‌شود.

  •  اولین کاری که شما باید انجام دهید ارسال درخواست برای یک موسسه آموزشی معتبر در کشور مورد نظرتان است.
  • دومین شرط لازم داشتن توان مالی برای تامین هزینه‌های مختلف، از جمله هزینه شهریه، زندگی و سایر هزینه‌ها برای تحصیل در کشور مقصد به‌شمار می‌آید.
  • شرط سوم دارا بودن مدارک آموزشی لازم
  • شرط آخر این است که شما باید اخذ اقامت خود را طبق این قوانین و مقررات کشور مقصد ارائه دهید.

رعایت کردن این امور مهمترین گام برای اخذ اقامت تحصیلی هستند. همان‌طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم موسسه آوا مهد تدبیر خدمات اخذ پذیرش رایگان را برای آسایش متقاضیان خود ارائه داده و همچنین این آموزشگاه برای اولین بار در طول تاریخ خدمات مهاجرت تحصیلی را با افتتاح نمایشگاه دائمی دانشگاه‌های ترکیه در کشور ایران، شرایط ارتباط مستقیم متقاضیان تحصیل در ترکیه با مسئولین دانشگاه‌ها را فراهم کرده است.

مهاجرت تحصیلی قانونی باید از طریق موسسات مجاز به اعزام دانشجو به خارج از کشور صورت بگیرد. در این راستا آوا مهد تدبیر به‌عنوان یک موسسه مجاز اعزام دانشجو به کشورهایی نظیر ترکیه و قبرس، آماده خدمت‌رسانی برای اخذ پذیرش رایگان و قانونی از دانشجوهای معرفی شده توسط مدارس، موسسات همکار، دانش‌آموزان و... می‌باشد.

اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

مزایای مهاجرت تحصیلی

 

مهاجرت کردن از طریق تحصیل موجب می‌شود که افراد به دنیایی از تاثیرات مثبت بر زندگی و کار راه پیدا کنند. این مهاجرت می‌تواند تغییرات بسیار اساسی را در زندگی افراد به وجود آورد. در ادامه به چند مورد از مزایای مهاجرت تحصیلی اشاره خواهیم کرد.

  • دسترسی پیدا کردن به تعلیمات عالی و ارتقاء مهارت‌های تخصصی: دانشگاه‌های برتر دنیا این امکان را برای دانشجویان فراهم می‌کند که از دانش و مهارت پژوهشگران و اساتید برجسته برای کسب دانش کمک بگیرند.سس
  •   شانس شغلی بهتر: فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های خارجی معمولا شانس بهتری برای به‌دست آوردن شغل مناسب دارند. تحصیل کردن در کشورهای پیشرفته موجب می‌شود مهارت‌های خود را در سطح بین‌المللی ارتقاء دهید.
  • تنوع زندگی و فرهنگ‌های دیگر: تحصیل کردن در یک کشور خارجی، برای دانشجویان این امکان را فراهم می‌کند که با زبان‌ها، فرهنگ‌ها و سبک زندگی‌های مختلف آشنا شوید.
  • از دیگر مزایای مهاجرت تحصیلی می‌توان به توسعه مهارتهای فردی، مهاجرت کردن دائمی، امکان استفاده از بورس‌های تحصیلی و... اشاره کرد.

موسسه آوا مهد تدبیر در طرح توسعه خود با عقد قراردادهای مستقیم با دانشگاه‌های کشورهایی چون ترکیه و قبرس و همچنین به‌کارگیری نیروهای متعهد، مجرب و متخصص در زمینه مشاوره‌های دقیق و فراهم آوردن بستر امن برای مهاجرت تحصیلی موفق و با یک برنامه‌ریزی دقیق برای دوران پذیرش ،‌طول تحصیل و همچنین پس از فارق شدن از تحصیلات و همچنین محبوبیت بسیار بالایی را در بین متقاضیان کسب کند.

 

 

اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه‌های خارج از کشور

کدام کشورها برای تحصیل مناسب هستند؟

همان‌طورکه در مطالب قبلی نیز به‌طور کامل توضیح دادیم، ویزای دانشجویی یا ویزای تحصیلی، به مدرکی رسمی گفته می‌شود که توسط دانشگاه مورد نظر صادر شده و به دانشجو این امکان را می‌دهد که در کشور مقصد اقامت کرده و به تحصیل خود ادامه دهد. در واقع با در اختیار داشتن این ویزا می‌توانید در کشور مورد نظر خود بدون نیاز به مدارک دیگر اقامت کنید.

در هنگام تهیه ویزا، توجه کردن به قوانین کشور مقصد یک امر بسیار مهم است زیرا هر کشور از قوانین خاصی برای پذیرش دانشجو در مراکز عالی خود تبعیت می‌کند. در حقیقت این ویزا یک سند دولتی و رسمی بوده که طبق مقررات مهاجرت هر کشوری در پاسخ به درخواست مهاجرت تحصیلی ارائه می‌شود و برای صدور آن نیازی به پاسپورت معتبر نیست. از جمله کشورهایی که می‌توان درخواست مهاجرت تحصیلی به آن‌ها داد، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا  و ترکیه را می‌توان نام برد که در ادامه در مورد مزایای تحصیل در ترکیه با شما سخن خواهیم گفت.

  • ترکیه: کشور ترکیه با در اختیار داشتن دانشگاه‌هایی با بالاترین سطح و رشته‌های تحصیلی گوناگون، یک مقصد بی‌نظیر برای دانشجویان بین‌المللی به‌شمار می‌آید. تحصیل در این کشو به دلیل امکانات دانشگاهی مدرن، فرهنگ گسترده، هزینه‌های مناسب زندگی و  موقعیت جغرافیایی استراتژیک آن، جذابیت خاصی را برای مهاجران خود که در آنجا تحصیل می‌کنند به ارمغان آورده است. موسسه آوا مهد تدبیر با در اختیار داشتن قراردادهای مستقیم و اختصاصی با دانشگاه‌های معتبر در کشورهای ترکیه و همچنین قبرس توانسته است که بالاترین میزان بورسیه‌ها و مناسب‌ترین شهریه‌های تحصیلی را برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور فراهم نماید.

 

ثبت‌نام ترکیه بورسلاری با موسسه آوامهدتدبیر

 

بورسیه تحصیلی ترکیه یک برنامه بورسیه تحصیلات عالی توسط دولت برای دانشجویان بین المللی برای کلیه مقاطع تحصیلی در کلیه موسسات آموزش عالی در ترکیه است.  دانشجویانی که پس از مراحل مصاحبه و گزینش توسط دولت تركيه انتخاب می شوند توسط شورای آموزش عالی در موسسات آموزش عالی مربوطه قرار می گیرند.

امتيازات بورسيه تحصيلي

·   تحصیل در دانشگاه بصورت کاملا رایگان

·   پرداخت كمك هزينه تحصيلي

·  بلیط هواپیما (رفت و برگشت)

·  بیمه سلامت رایگان

·  خوابگاه رایگان (یا پرداخت هزینه اجاره خانه)

·  یکسال آموزش زبان ترکی رایگان

·  استقبال و همراهی از فرودگاه تا دانشگاه

 

 

 

دانشجویان بورسیه ترکیه یک بورسیه ماهانه دریافت می کنند و می توانند بدون پرداخت هزینه در خوابگاه های دانشگاه دولتی اقامت کنند.  دانشجویان بورسیه شهریه    یا سایر هزینه های ديگري را پرداخت نمی کنند و بیمه سلامت عمومی دارند. علاوه بر این، به دانشجویان بورسیه ترکیه برای اولین سفر خود به ترکیه و برای بازگشت پس از فارغ التحصیلی، مقداری هزینه حمل و نقل پرداخت می شود.

بورسيه تحصيلي در كليه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا  و فرصت مطالعاتي در رشته های مختلف تحصیلی از جمله پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، رشته های فنی و مهندسی، علوم انسانی دانشجو پذيرا مي باشد.

ثبت نام تركيه بورسلاري هر ساله  20 دي ماه شروع  و تا 30 بهمن ادامه دارد.

از اينرو موسسه آوا مهد تدبير ثبت نام بورسيه تحصيلي را با كادر متخصص و مجرب انجام ميدهد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به این صفحه مراجعه نمایید.

 

آموزش زبان ترکی استانبولی با موسسه آوامهدتدبیر

با توجه به اینکه تحصیل در کشورهای خارجی به‌دلیل ارائه امکانات آموزشی فراوان از اهمیت زیادی برخوردار است، علاوه‌بر اخذ ویزای تحصیلی، آموزش زبان کشور مقصد نیز می‌تواند گام بلندی در جهت محقق شدن این رویا باشد. موسسه آوا مهد تدبیر با تجربه و سابقه درخشانی که در این راستا دارد و همچنین با در اختیار داشتن امکانات منحصربه‌فردی چون:

  • آموزش تخصصی زبان ترکی استانبولی
  • بهره‌مندی از اساتید مجرب با تسلط بالا بر زبان ترکی استانبولی
  • تنوع بخشیدن به دوره‌های مناسب تمامی سطوح و گروه‌های سنی مختلف
  • تعیین کردن سطح رایگان برای آن‌ها
  • ارائه دادن مشاوره‌های رایگان جهت مهاجرت به ترکیه

و ... به شما کمک میکند تا در  فرایند آموزش زبان به بهترین شکل ممکن پیش بروید.